Hon kunde aldrig förlåta.



Idag uppstod Jesus. Sägs det.

Och idag har jag petat näsan. Bara. Jag har inte haft ens lite ångest inför att det är skola imorgon. Inte ett skit. Det oroar mej för mej själv. Jag brukar vara skitdepressiv annars, men vad fan har det tagit åt mej? Mörka jag har blivit lite glad kanske. Och kanske är det lite bra att jag får lite rutin på mitt liv också. Jag är uppe för länge. Halv fyra igår. Sover för länge då också. Äter skitbra frukostar. Helst läsk och choklad eller så. Det är konstigt att jag inte är fet som fan, för jag äter bara skit oftast, och rör i stort sätt aldrig på mej. Dä ä gött!
Men sen har jag faktiskt varit lite glad över att jag fyller år idag om två veckor.

Livet är sannerligen en fest, oh yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0