Du har keps och knarkar.

Panik och varmt var det i klassrummet idag. Panik för mej överhuvudtaget. Aaahh. Jag måste jobba arslet av mej i skolan nu. Jag fick 1/9 på något läxförhör om fackföreningar och sån skit. SO är fan inte min starka sida. Jag får oftast IG på dom proven/läxförhören. Fick det på ett judeprov också. Och på matten var jag EN jävla poäng över godkänt.
Och så måste jag skriva en krönika också. Jag vet att jag kan fixa det så asbra, om jag bara skaffar mej något att skriva om. Som jag är intresserad av, och kan något om. Men VAD?! Och om jag bara skippar de åttio procenten svordomar så kanske jag får till ett MVG t om! Ae fyfan. Och så måste jag läsa en bok och skriva en recension på också. Läsa. Fast, det kan jag klara mej ur rätt lindrigt. Jag kanske inte är så smart, men jag är klok.

Och inatt kunde jag inte sova. Jag låg och tänkte på mat. Ris och jordnötssås. Åh.

FAN FÖR LIVET NÄR SKOLAN BÖRJAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0