Det var något du viskade i mitt öra.

Detta är inte slutet. Det var början på min hemska praktik på en thairesturang som gjort mej skittrött, och gör att jag inte egentligen orkar med att skriva.

Idag skulle jag servera två fina damer. Sådär äckligt fina i kanten, två riktiga socitetsbrudar. Dom såg ut att vara antingen moderater, eller centerpartister. När jag serverar den ena damen säger hon: "Men jag vill inte ha bearnaisesåsen PÅ köttbiten, jag vill ha den i en skål BREDVID". Okej, allt för att plåga praktikanten tänkte jag. "Eehh, vill du ha en ny"?, frågade jag. "Jaa", sa hon så präktigt som hon bara kunde. Jävla socitetskärring säger jag alltså. Hade sån lust att daska till henne med köttbiten, och dränka henne i såsen. Och säga något riktigt kränkade med många svordomar.

Jag har bara varit ute i arbetslivet, resturangbranschen i två dagar. Dock har jag ångest över att jag valde detta. Chefen är en bitch som bara snackar i telefon, inte en jävel är vidare pratglad, jag får skitont i rygg och fötter. Stressigt som fan, jag får göra skitjobben, har diskat asmycket. Verkligen ASMYCKET!
Det här vill jag aldrig hålla på med i framtiden. Det suger, och jag har TVÅ veckor. Två dagar avverkade.

Gudjävel, om du finns, låt mej bli något inom musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0