you see baby,

Jag har nog sett alla program på teven som går att se tror jag. Det mesta är bara jävligt dåligt. Jag hatar att titta på teve nu. Fast vafan ska man göra då? Just nu tittar jag på Pippi På Rymmen. Kan ju allt utantill, så sådär värst spännande är det inte. Jag har så jävla tråkigt! Och jag har verkligen samlat krafter för att kunna sitta vid datorn. My är också sjuk, så hon har också JÄVLIGT tråkigt. Amanda sa att hon misstänker att My och jag har smittat henne också. För övrigt blir jag syndaflod-kissnödig bara efter att ha druckit en festis. Jag har tillgång till en geisha chokladbit, nutella och sura bilar. Men näe, inte ens det lockar. Yeah, I've got a big problem with myself. Kanske har jag för höga tankar om mej själv när jag säger att jag försöka ta mej ut i friska luften en vända? Ja, förmdoligen. Men jag ska säga åt pappa att hyra en film åt mej. Fast han kan inte hyra en bra film. Jag får helt enkelt göra årets prestation och följa med i så fall.



/förlåt för att jag är tråkig, men jag kan fan inte hjälpa't

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0