vi räknar dagar räknar år,

Okej.

Jag vill inte ägna min fritid till att plugga. När jag kommer hem från skolan vill jag känna att jag är fri. Från all skit. Kan leva i min egna värld. Spela jättemycket och jättetuff musik, lägga mej i sängen och ta det lungt. Och känna att jag kan somna lungt, utan att ha dom där tankarna om jag verkligen gjort alla läxor jag skulle ha gjort. Och om det var prov imorgon, eller i övermorgon. Jag vill komma hem, och kunna lämna skoldagen bakom mej. Och känna att mitt hem är min fristad, där jag kan ta det LUGNT och slippa tänka på all annan skit. För det dröjer inte länge förrän jag ska dit igen. Dit jag får sitta still hela dagarna, med raster på bara fem minuter.
Jag lever i stort sätt för fredagarna. För att få spela musik.

Förlåt om jag gjort er deprimerade. Och förresten, äckel Reinfeldt har tagit över Spotify. Ska vi döda han?

Tumblr_l8jvj4lq4j1qazex1o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0