the way you look at me now,

Jag undrar om jag verkligen lyckats ha olika rubriker varje gång. Hm.

Idag har jag:

Bajsat
Varit i skolan för första dagen på länge!
Spelat gitarr, vilket inte är så roligt när jag knappt hör vad jag spelar
Fått i mej sex tabletter
Kommit på att jag för tillfället nästan har ett slags handikapp med hörseln
Varit med My, Hedvwig och så träffade vi B en stund
Tittat på idol som schög

Har inte en aning om jag sagt det förut, har jag säkert, men jag skriver ju brev med Joel som är Hedvwig lillebrorsa! Det bara blev så när B och jag stämde hans gitarr... Och han hade tydligen klagat över att jag varit dålig på att skriva. Så nu innan jag somnar ska jag ta tag i det också!
Imorgon kommer Nathalie! Det blir jävligt gött!

Att ge makt åt politiker är som att ge ett gäng tonårskillar en flaska whisky och bilnycklar


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0