sanningen ett skratt,

Vi körde friidrott på fettsituationen idag. En del kallar det gymnastik, fattar inte varför.
Det var längdhopp, kula och hundra meter.
Jag har inte hoppat längdhopp sen i sjuan. Mitt första hopp blev ändå tre meter. Nöjd.
Jag stötte kula på sex meter en gång. Eller det kanske var något på fem.
Sprang hundra meter på något på sjutton sekunder. Sist jag sprang tog jag det lungt och blundade en stund, och råkade preja in B i staket nästan. Jag fick två eller en sekund bättre tid idag dock. Fast den här gången skärde trosorna ända in i anus. Det var en upplevelse. En anusskärande upplevelse.

Här är min asbra-a bra svenskt skit lista på spotify.

Håhåhja, musiken räddade mej trots allt från sporten.

tjarå.


Kommentarer
Postat av: Sannie

Jag har sparat en bild på honom på min dator, så vi får se när det blir! :) kram

2010-09-20 @ 19:21:25
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0