precis som staden alltid varit,

Tjäfään.

Kvällen började, och den slutade gött som fan! Albin som jag inte riktigt "råsnackat" med så mycket sen i sexan, Pontus, B, Elli, My och jag drog hem till B och satte igång hennes, öhm... Värmemaskiner (får jag faktiskt lov att kalla det!), och satte oss på altanen och snackade om allt som händer i världen, och inte minst så garvade vi! Haha, det var fan äckligt länge sen jag skrattade så pass mycket, och intensivt som idag! Det var sketabra vettni!
Nu kanske det är bäst att jag sover, för duktiga jag ska ju en sväng till kyrkan vid elva imorgon va. Sen kommer jag förmodligen sitta nerläst i matte och biologi hela dagen. Har inte läst ett piss om något, och det är prov på fredag och torsdag. Det kommer gå åt helvete! Men vafan, jag ska ändå inte bli någon snobbig läkare.

Yes, jag är fullt medveten om att tiden inte riktigt stämmer in med det jag skrivit, och kallar "idag". Men brighta folk som ni förstår ju precis!

peace/love

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0