politik är fanimej ändå skit,

Nu har jag tittat på utfrågningen när det gäller dom rödgröna. Dom är rätt vettiga faktiskt tycker jag. Om jag hade fått rösta, hade jag nog röstat på något av dom partierna tror jag.
Förresten, reklamen för SD är ju hemsk. Jag förstår inte folk som röstar på dom alltså. Det är som ett litet äckligt omoget parti som blev till av ren tristess. Visst, jag tycker att Sverige ska behålla sin svenskhet. Men om dom invandrare som kommer hit beter sig efter våra regler och lagar, och får precis samma förutsättningar som vilken annan svenne som helst, och utnyttjar dom bra, kommer hit gör det inte mej något. Det är klart att det finns dom som kommer hit och pundar loss, och det tycker jag inte är något vidare. Men alla är inte sånna. Och det tycker jag är så synd att folk inte fattar. Jag menar, tex så har ju Hitler fått alla tyskar att verka dumma liksom. Eller jag vet inte, det kanske var ett dåligt exempel. Men jag menar att bara för att en turk rånar banken, är det faktiskt inte så att alla turkar gör så. Men det får alla andra snälla turkar att se ut som om dom skulle göra det. Det är fel. Fan.
Nämen jag orkar inte förklara mej mer. Jag ska nog kolla vidare på skiten efter Nyheterna. Sen SÖVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0