pluggandet stal mitt enda liv,

Precis så kommer jag säga när jag är trettio plus. Det bara funkar inte längre. Trött som ett svin är jag. Okoncentrerad. Ointresserad. Oallmänbildad. När man redan har spanska glosor, engelska glosor, biologi prov på flera kapitel, matte prov, blir man inte så jävla glad när man kommer in till svenskan, efter en helvetes orientering, och får reda på att man ska ha ett jävla läxförhör om någon äcklig ful slätstruken liten rövig text dagen därpå. Därför, skiter jag i att lägga energi på det. Det får väl gå åt helvete då! Jag skiter i spanskan också. jag är fan bara människa. Det funkar inte för mej. Jag klarar inte av det.
Och när jag sa till Klasis om allt sa han bara: "Så var det för mej också, hahahehe. Och dessutom anses Svergie vara ett land som knappt har läxor alls". Är inte den vuxna överklassen lite långsynta ibland va? Det går inte att tänka att, ja men så var det för mej också, så ni måste också göra det! Inte ett piss litet jävla medlidande får man någon jävla stans. Eller medlidande eller medlidande, mer någon som bryr sig. Inte en jävel bryr sig. Lärarna och rektorn snackar jämt om att man ska ha det så bra som möjligt i skolan, och det ska vara så roligt så! Men när man väl har någon åsikt eller liknande, är man luft. Jag blir så less på skiten. Och inte minst trött, så nu går jag och lägger mej. Den här dagen var jätterolig, och meningsfull i mitt liv. - Not.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Din blogg gör mig glad när jag mår sämst

2010-09-27 @ 23:23:28

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0