light me up when i'm down,

Tro fan att jag vaknar med lika stora halsmandlar som Dolly Partons tuttar! Fast envis som jag är pallrade jag mej ändå till skolan. Jag hämtade upp My som vanligt, och hon hade också Dolly Parton halsmandlar. Jag fixade inte längre än till biologi lektionen fick sitt jävligt efterlängtade slut. Att ha huvudvärk på en biologi lektion där det är helklass, och alla trettio elever (dom flesta) inte kan hålla käften är åt helvete påfrestande! Ungefär som att sitta i ett rum som är lika stort som en liten toalett, med tio skrikande bebisar. Rätt sant, ärligt talat. Fråga bara våran lärare Maria. Sen klockan ett var det syslöjd. Till tre. I två timmar som går hälften så fort som dom borde göra. Det går ändå inget bra för mej där, så jag drog hem. Sov i två timmar, och blev lite bättre. Har hunnit bli äckligt godissugen, och har fått i mej någon juice som sägs vara bra på reklamen. Fast man kan ju undra. Ätit en sockerbomb, risifrutti. Nu tittar jag på Saltkråkan. Eller, ja nästan. Det är Skrållan, Ruskprick och Knorrhane. Och även om jag är nästan längst ner på skalan, blev jag lite lighted up när jag loggade in på Spotify. The Pretty Reckless låtar finns där nu! Tex My Medicin. Passar rätt bra nu ju.



Light Me Up

peace/love

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0