jag skiter i allt som dom fyller mej med,



Tuttarna är nypåfyllda nu ni! Just när man trodde att dom skulle spricka och bli normalstora... Ingen skola för mej imorgon. Kanske på tisdag. Jag tänker faktiskt på Bralice på matten... Stackars Bralice. Och stackars mej. Jag är ärligt talat inte så värst bra utan henne. Nä nu fan dunkar mitt huvud ännu mera. Jag har nästan befunnit mej som på en rehablitering. Fast hemma. Jag anser inte att jag skulle behövt rehablitering för det, men så är det. Jag har inte lyssnat på musik någonting nästan. Två ynka procent, skulle jag vilja säga. Så nu har jag dödat Schvennis, och lyssnat för mycket på Spotify kanske... För nu dunkar det. Jaja, jag får väl skylla mitt eget jävla ego.
Förresten såg jag Alvin Och Gänget två förut. Den var bra. Och man vill ju bara kidnappa dom små förvuxna rabieshamstrarna. Åh.

Godkväll Mitt Herrskap!




Pete. Someday. Sometime. Somehow. Somwhere. I'll fucking do you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0