jag behöver mycket socker,

Så jävla trött på skolan är jag. Som elev har man fan ingen som helst rättighet. Om man kommer och klagar på något får man höra saker som att, "såhär är det för alla andra också", "det finns inget vi kan göra, du får helt enkelt bita ihop", "men du som är så duktig fixar ju det här!". Ingen lyssnar på en. Man är så äckligt maktlös. Och liten. Obetydelsefull. Man känner inte ens för att försöka. Förslag förblir förslag. Den viktigaste punkten elevrådet tar sig igenom nu är att man ska få ha mössa på huvudet på lektionerna. Hur man nu kan tycka att det är det mest hemska med hela skiten. Det finns så mycket annat som borde tas upp som är viktigare. Och om jag skulle säga det här högt, till någon lärare, skulle jag få svaret: "Ja men gör något åt det då!". Som sagt, maktlös. Vadfan ska man göra liksom? Jag är så trött på allting, och man har inte ett jävla piss att säga till om.

Nu ska jag spela gitarr och gråta eller något.

Kent – Socker

Just det, cooper imorgon. Behöver verkligen socker. Fan. Jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0