i've had you so many times,

Fick det här i skolan, av kommunen idag. Mene... I mökret lär jag faktiskt bli påkörd framifrån. Fick ju ingen där för i helvete!!!
Idioter.



Tandläkaren idag ja! Om jag skulle sammanfatta det hela skulle jag nog säga att, jag har nog aldrig i mitt liv känt mej så.. Så annorlunda. Men kärringen jag hade var gammal och snäll!
Och så har jag införskaffat blåsvart hårfärg idag! Så fort man kommer utanför Bynns gränser är det som en hel värld av möjligheter! Eh ja, möjligheten för mej var alltså att hitta en vettig hårfärg med blåsvart, som inte var svindyr. Så jag tänkte färga skiten imorgon! Det ska bli gött! Har inte haft riktigt svart hår sen... Ja sen sist!
Allt idag har gått bra! Och det är för att jag tog min skinnajacka! För igår tog jag inte den, och allt, precis allt gick åt samma håll som politiken ungefär. Och så blev jag så jävla glad också, för en tjej som heter Carro och går i nian, sa att hon läste min blogg, och att hon gillade den! Jag blir så rövigt glad! För när jag tänker på det, vad är det som är så lockande med min lilla blogg liksom? Jag är inte den här blonda kända tjejen som heter Jessica och bor i centrala Stockholm, vars pappa är rik, som åker utomlands varannan månad, och som går på galor och modeshower hela tiden. Mitt liv är så jobbigt simpelt. Jag bor i en av Svergies mest pundigaste, brottsligaste, alkoliserade, nerknarkade håla (jag vet att alla säger så, men det är ingen överdrift, snarare underdrift!). Jag reser aldrig någonstans, går i helvete heller på modeskit eller bloggsaker. Möjligtvis är det väl om jag drar på någon konsert. Min pappa är inte stenrik, och jag gör inget utöver det vanliga! Så jag tycker det är lite gött att folk läser om en människa som har ett mer "normalare" liv. Fortsätt så! Fast det är klart, ni kan gärna fortsätta läsa också sen när jag blivit rockstjärna!

Tänkte svara på en liten fråga här dåva.

Postat av: Sara

Undran bara, röker du? :)

Svar: Nä du Sara, det gör jag inte! Jag har inte ens testat. Dock är jag en sk "passiv rökare", eftersom både min mamma och pappa röker, och så har jag kompisar som också gör det! Men själv tycker jag att det är åt helvete idiotiskt! Man får fula tänder, dålig andedräkt, man kan få lite gulare hud på fingrarna, och inte minst så ökar man sina chanser att få cancer, och minskar sina chanser att leva ett långt liv! Och jag tycker inte det är så värst värt det faktiskt.

Studiedag både imorgon, och på fredag! Aaaahh sova!

Fråga bara om ni vill veta något för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0