ät fett och socker tills du spyr,



Ja okej. Nu är det rätt mycket i mitt sjuka liv. Matten var svår. Ungefär som man skulle beordra en gravid kvinna att gå ner i vikt. Hur ska det gå till liksom? Men jag har en halvdålig broder som kunde hjälpa mej. Fast ja, ingen fattar vad han menar med sina ord. Men jag får helt enkelt våldgästa B! Som för övrigt också gått och blivit sjuk! Jag skulle ungefär likna det vid en avrättning. Okänt antal individer står på rad, och en människa utan hjärta bara står och pepprar ner alla. En efter en. Det är så vi "Bynnbor" blir sjuka förstår ni. Nästan. I alla fall, det här skulle jag egentligen inte sagt något om. Men jag är ju så tankspridd, och mina tankar utvecklas lika snabbt som råttor förökar sig! Okej, nu ska jag säga det jag skulle ha sagt från början! (Jag orkar själv inte med mej ibland!!).
Jo, avlossningen, pistolskottet, panget, eller vad man nu vill kalla det utlöstes förmodligen imorse! Jag vaknade vid fem av det gjorde så ont att jag nästan dunkade huvudet i väggen! Men istället försöker jag hålla lugnet, tar en tablett och sätter på teven och tittar på barnprogram! Och så har det runnit trettiofem liter vätska ur örat också. Så jag hoppas att den sprack. Och jag tror det också. Min lilla mamma ringde till Vårdcentralen för att fråga om det kunde vara så att den spruckit. Och det trodde dom. Och pga av att doktorn jag hade sist var lika intelligent som en sten, var jag välkommen tillbaka till en doktor imorgon! Jo, för att den här blåsan kan ha utvecklat sig till öroninflammation! Suck. Och så kan jag inte hålla på att äta tabletter som om det vore choklad eller något. Det är ungefär som att supa. Inte bra för levern hörrni! (Fyfan vad jag kan egentligen...). Så, jag ska dit, och nu jävlar ska jag fanimej bli frisk! Idag har jag bearbetat hundra kilo snor. Det är nog runt sjuttiofem kilo kvar, men än ger jag inte upp! Mitt mål är att återvända till koncentrationslägret vid namn "skolan" på fredag! Jag saknar alla som en jude!

Bäst jag går och lägger mej nu, medans tabletten fortfarande har verkan!

peace/love


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0