ibland så tror jag på gud,

Okej. Tandläkaren. Jag går in. Hälsar på nästan övertrevliga Elisabeth Lund som sitter i receptionen. Jag sätter mej ner. Bredvid mej finns någon slags leksak av trä. Man skulle kunna likna det vid pussel. Jag kan fan inte låta bli att rätta till allt som ungjävlarna gjort fel. Så jag lekte. Snett framför står den hemska haren. Eller ja, hare och hare. Den där kaninen ni vet, med bävertänder och orangea byxor. Bar överkropp på det också... Han stirrar på mej. Han har något sensuellt i blicken, men jag låter mej inte luras. Jag sitter och väntar. Och väntar. Till slut blir jag uppropad.
Nej fan. Även fast det är roligt att läsa, orkar inte jag inte skriva så. Nu kör jag rakt på istället! Jag fick Fannys mamma i min klass. Håhåja, Bynn är ju Bynn! En glad och snäll mamma/tandläkare det där. Hon kollar runt lite, och det ser bra ut. Och så kommer en utländsk liten kvinna (som FAKTISKT var väldigt bra!!!), och kollar lite också. Hon pratade väldigt tyst, och hade problem med språket. Men eftersom jag är jävligt mottaglig fattade jag allt, och jag tycker att hon var en bra tandläkare. Jag hade en början på ett hål, så dom tyckte att vi skulle borra lite, och fylla det med flour eller vad det var. Jag tänkte något i stil med att jag måste försöka fokusera på något annat, tänk inte på situationen, tänk inte! Jag vet faktiskt inte om jag är en nojig jävel, men jag tyckte det var otäckt. Själva borrningsmomentet. Jag tror hon märkte det. Men det gick bra!
Och så frågade jag om dom visste om jag skulle behöva dra ut några tänder inför tandställningen. Och vet ni vad? Dom sa att jag förmodligen inte behövde det, för då skulle dom ha blivit kontaktade om det tidigare! Jag är så jävla lyckligt glad att jag inte vet vad jag ska ta mej till! AAAAAHHH! Jag tog ut min lycka på Bralice, och det smittade nog tror jag!

Annars idag har det inte hänt något vettigt eller ovettigt tror jag. Det var skolval, och jag röstade på sossarna. Och jag och några andra fick sitta på golvet på skolfotot, eftersom vi är så många...
Ikväll ska kanske B och jag röra på fläsket och dra oss en sväng till uhus och spela lite.

Leeegs_by_tylai_large

Min bil jöööö.

Kommentarer
Postat av: bralice.

som fan att det smittade av sig.

2010-09-16 @ 20:19:29
Postat av: Sara

Aaaaaaaaah you make me happiiii xD

2010-09-16 @ 23:02:08

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0