i don't have to pretend,



Den här har ni aldrig sett förut!

Varje gång jag har engelska blir jag sur och förbannad. Varje gång känner jag för att avrätta Ice mer och mer. Piece by piece. Man kunde väl ändå få dra till med en blåtira tycker jag!
Annars idag har jag ätit munkar som vi gjort själva. Jag tror inte riktigt att det smakade munk direkt. Men gott var det! Jag har hunnit bli klar med "Gör Reinfeldt arbetlös innan du själv blir det" kollaget på bilden. Ja Anton, du var också duktig som hjälpte till. Jag har bitit mej i kinden. Världens köttsår vettni. Ujujuj. Nej men vafan, jag har inte tid med det här nu. Jag har ännu mer glosor i engelskan att göra, och spanska tills imorgon. Åttan var det ja. Fucking åttan suger. Jag är tråkig. Ja det är jag. Men jag är fan så stressad för allt nu för tiden. Jag funderar på att skita. Skita i allt. Det vore gött!
Skolfoto imorgon. Det är nästan överdrivet hur folk jämrar sig. Två månader efter har man förändrat sig som fan. Inte mycket att bry sig om faktiskt. Fast ja, det är klart. Lyckas man blunda som jag en gång gjort, så är det väl inte så jävla kul.

/Från erat äckligt skoltrötta och tandläksrädda musikbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0