en pessimist i sitt livs form,

I ett tag nu framåt kommer jag vara tablettmissbrukarN. Jag ska trycka i mej (okej, drick och svälj nu är det helg (typ)), sex tabletter dagligen! Två stycken tre gånger om dagen. Jag som tycker att jag redan använt för mycket. Jag har riktigt väntat tills smärtan blivit outhärdlig, bara för att jag inte vill vara någon äcklig missbrukare, och för att det stör mej att det gör ont egentligen. Att jag inte egentligen mår bra. Utan det är bara någon slags fejk tillstånd. Och mamma tjatar hela tiden om att jag absolut inte får glömma en tablett, för att det ska funka. Det är inte mycket i världen som biter på mej...
However, nu har jag skrivit en liten påminnelse i mobilen.



Godnatt kära vänner och äckliga fiender!

peace/love

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0