du är min hjälte för du vågar,

Svimma och dö inte nu bara. Ja, klockan är runt halv elva och jag är uppe. Jag tänkte förändra min livsstil helt, och gå upp tidigt och ut och gå för att tappa dom där extra kilona, och celluliterna.
HAHA! - Nej. Faktiskt så ska jag till kyrkan klockan elva. Det är inskrivning till konfirmations blablabla. Och det är nu ni tänker: "Nähääääe, fan! Hon är ju världens ateist!". Och det har ni alldeles rätt i! Men faktiskt så får man göra mycket roligt, tex så pratas det om att vi ska dra till London! Och så kanske, kanske kan det vara lite intressant att snacka om gud. Vad folk tror är så olika. En del tror det är en gubbe med pipskägg, andra tror det är en slags energi eller något. Själv för tillfället tror jag inte på något av det. Men om jag var tvungen att välja, skulle jag nog tro på det där med energin. Det låter vettigast.

Jag börjar nästan bli lite orolig för mej själv... Jag drack oboy både igår och idag. Men det är lungt, jag ska ta flour och borsta tänderna nu direkt efter!!!

fred/kärlek/förståelse


Kommentarer
Postat av: bralice.

ska du konfirmera dig!?!?!? trög

2010-09-19 @ 14:17:33
Postat av: Furman

God energi- YESS!!! puss!

2010-09-19 @ 21:50:53

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0