den lyckliga världen i sig,

Jag vill döda bilddagboken!!! Varför ska det där jävla "Siimii" vara precis exakt överallt!? Det går ju inte att logga in ens en gång, för man hinner inte innan det där skiten kommer fram! Jag vet fan inte hur jag gjorde nu! Men skrivs det inte här, så är det bara att börja böla och skicka in klagomål! Jag är jävligt trött på skiten!

Prästen sa något om att lägga sin tid på värdefulla saker eller något sånt, i kyrkan. Saker som man själv tycker är värdefulla. Och så satt jag där hemma sen, och pluggade på ett so-prov. Åt helvete med det.
Inom en och en halv månad är det prov på so, engelska, matte, biologi, spanska. Livet är ju så ofattbart intressant just nu! Gå upp tidigt på morgonen, dra till skolan. Leva där, kommer hem runt fyratiden. Ät något, vila, läxor. Titta på teve. Sov. Och så går det om sådär. Om och om igen.
På svenskan fick vi ännu en läxa. Matten, ännu en läxa. Och det här med betyg. Visst det är klart att man gärna vill få ett VG eller MVG. Men vad hjälper det mej om jag inte vill bli läkare, om jag får MVG på alla prov? Visst, det är inte alltid jag känner att, "Åh vad roligt det ska bli att gå till skolan idag!", men gör mej inte så mycket. Jag kan sitta där och lyssna, och jobba. Men sen när skolan slutar för dagen, ska den också göra det! Skolgrejer ska man göra i skolan, inte hemma! Jag har en jävla lust att stoppa upp alla läxor och skit i arslet på Björklund. Och hälla bensin på han, och tända på. Nästintill fan alltså.



Förresten så kan ju Jimmie Åkesson och resten av packet brinna upp också.

/Hon-som-tycker-att-vi-ska-älska-varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0