burning proof,

Jag är lika pissnödig som en gravid kvinna helst ska vara under ett ultraljud. Har egentligen ingen tid till detta, men ska försöka få ihop något lite hastigt!

Idag har jag:

Gjort ett matteprov som inte direkt gick käpprakt åt helvetet, men en liten genväg till helvetet tog den i alla fall.
Tillverkat ett nytt, förmodligen mycket mer hållbarare plektrum. Avsett för elgitarrer denna gången!
Orienterat, och dragit en vit lögn om att jag faktiskt tittade på kartan. Jag stod för underhållning istället liksom. Jag sjöng där ute i skogen under dom mest svåraste omständigheterna.
Blivit tillsagd att LÄSA en bok som heter "du, du, du". Det var mycket knark och knulla i den, tror jag. Så om jag tar fram pervot och min kriminella sida så ska det gå som fan!
Ätit Malteasers, eller vad det heter. Så jävla asgött! Om man har tråkigt, eller inte har något att göra äter jag. Så är det.
Fick reda på so provet. VG fick jag. Exakt jävla precis. Tjugofem var VG. Och jag fick'et!

Jag har verkligen koncentrerat mej för att komma ihåg allt fan! Och jag kommer inte på något mer. Ikväll ska jag pissa, duscha, titta om det är någon bra på idol, och plugga lite no inför provet imorgon.

Nu ska jag äta femhundra pannkakor, hejdå



peace/LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0