du sa du vågar vara;

Hej.

Om en vecka och en dag har jag prov på något. Mitt första betyg någonsin sätts.
Imorgon kommer politiker till skolan och tjötar. Moderaterna ska grillas!
Musiken är mitt barn.
Skolfoto den här veckan. Ärligt, I don't care much more than I have to.
Snart har jag knarkat färdigt mina tabletter!
Tandläkaren här i Bynn på torsdag. Jävlar.
Jag älskar Kent.
Börja spela gitarr var det bästa jag beslutet jag någonsin tagit.
Villig trummis eller basist, be om mitt nummer.
Nämen. Höhö.
Åt en bulle nyss, rövigt gott.
Har väldigt bra statistik nu, men inte fan märks det på kommentarerna.
Skulle själv vilja ha en sån här frågestund, eftersom jag är så egocentrisk.
Men det är ju inget roligt om jag inte får några frågor.
Vad tycker ni som faktisk gör att min statistik ser ut som den gör?
Ja, eller nej?

Ska sova nu. Eller något.


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack snälla!

2010-09-13 @ 16:47:07
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/
Postat av: bralice.

Ja!

2010-09-13 @ 16:54:12

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0