Would you please clap your hands?

Ae fan också. Det var farligt att smaka lite av Roberts sån där liten pizza man kan värma i micron. Det var faktiskt jävligt tillfredställande för mina smaklökar.
En bra sak som har hänt idag är att spanska provet har blivit flyttat till på torsdag. En annan sak man tror sig vilja veta, fast man kanske egentligen har fel, är att jag har inte kissat sen åtta imorse. Och jag känner hur det trycker på. Men är man lat så är man. Ytterligare en sak är att det snart är dags för utvecklingsamtal. Jag hatar det. Hela situationen är grymt pinsam. Det kvittar om man är en helvetes unge, eller en duktig en, det är ändå pinsamt. Fast den här gången slipper jag åtminstone humorbefriade Christian Soldat, och får istället Klaes Mus. En till helt ointressant sak är att jag måste göra en jävla biologi uppgift nu.

Jag tycker nog den här låten är sådär dugligt kass. Alltså, bra men ändå jävligt dålig på något invalidigt sätt.





PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0