Would you like to see something strange?

Hej.

Idag har jag gjort spanska prov, ätit god skolmat som jag för övrigt blev övermätt på, ätit choklad på matten. Gamla och mögliga after eight's, och tidsanpassade toblerone. Dom fick jag i mej pga av jag förlitade mej på min käre vän Anton på matten, som till slut fixade en uppgift med mentalt stöd från mej, och så fick vi vår belöning. - Extra kilona! Nävars, hähä. Jag har cyklat med motvind med piskande regn emot mej med Svennis på ryggen. Jo, för B och jag var i kyrkan och spelade. Och det måste jag säga, att jag är så jävla lycklig och glad och nöjd över att hon lärt mej spela piano en gång i tiden! Kyrkan tänker ni, hmmm. Bättre akustik går inte att hitta kära vänner. För stunden är jag bajsnödig, har rejält psykbryt, och är i princip fysiskt handikappad, måste göra glosor, och duscha. Jag hade även tänkt att ta det lungt i en och en halv timme, och titta på Robinson med kära mor och far. Så nu måste jag sätta fart.

/En som behöver en tid hos någon skicklig teraput

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0