We're all stars now, in the dope show.

Jag kom hem någon gång. Sen vid fyra somnade jag. I min säng. Jag sov så djupt att jag drömde. Jag drömde att jag fyllde år, och jag fick en iPad. Som jag knappt vet vad det är för någon onödig uppfinning. Jag hade tröja, jeans och strumpbyxor på mej. Plus att jag hade två täcken och två filtar, och fyra kuddar sen igår. Halv sex vaknade jag av att det var ett jävla härj på teven. Det var lyxfällan... Och så blev det en aning varmt. Men ändå var jag så äckligt trött. Jag kunde inte öppna ögonen. Och så tänkte jag: I helvete heller att jag gör spanskan. Helt jävla kört trött. Förmodligen kommer jag inte kunna sova på ett tag, fastän jag känner mej lika trött som innan jag somnade. Så, jag får helt enkelt nöja mej med spanska, eller nej. Jag tar det imorgon isället. Hälsan först fan! Jag får läsa i två fula Se&Hör tidningar och lyssna på musik. Och sen somna. Om jag kan somna utan problem, är jag underbar.



Och idag har jag fan namnsdag!!!!

Kommentarer
Postat av: amanda

det har jag med!! grattis amanda!

2010-10-27 @ 18:01:32
URL: http://tevebord.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0