Those unsober boys, makin' noice.

Jag har lärt mej en sak om mej själv den här veckan, igår faktiskt. Att jag inte bara är höjdrädd, utan fan mer fobi. Vi skulle göra en övning på gympan, och jag fick tårar i ögonen och började skaka som om jag fick ett epilepsi anfall eller något. Och jag fattar det inte! Varför är jag så förbannat rädd? Det bara lite högt ju.

Ikväll klockan sex kommer jag befinna mej hos min ex-fröken Eva, med alla tjejer från förra klassen. Som jag hade från fyran till sexan. Jag vet inte om det kommer bli så jätteroligt faktiskt. Men jag får väl dra te med något skämt.

Ett sånt här halvfalsk leende ska nog Eva få!


Kommentarer
Postat av: Furman

Eva törnow? Henne hade jag i 6:an! The world so small som man säger här i heda!

2010-10-23 @ 15:36:36
Postat av: Furman

Is brukar man stoppa in men jag glömde .

2010-10-23 @ 15:37:31

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0