The ghost in front of us.



Imorgon ska jag till en bondgård. Och titta på någon fet ponny. Och sånna där saker ni vet. Det ska inte bli så jättekul. Fast jag missar engelskan, and that's all that matters.
Idag var jag först pigg, sen i smärta, sen trött, sen smart och förståelsefull, och sen glad och trött. Ja och sen har jag varit hungrig också. Under veckan har jag varit lite djup, och kommit på att en av dom värsta tillståndena man kan befinna sig i, är när man är både trött och hungrig. Det är fan förjävligt. Och är man trött och kommer hem och ser sin mamma vara på den platsen som man i princip äger, blir man sur. Man inser att man borde markerat sitt revir genom att pinka lite där. Då drar man in till sitt rum, och så ser man att det är som ett rakat huvud. Renrakat. Man hittar inte skivorna. Fan. Då blir man irriterad. Får man reda på att det blir någon hiv fisk till mat, isället för pannkakor, vill man bara ha en lång kväll med mycket marijuana.

Nu ska jag hitta mina älskade skivor och spela min älskade musik MAMMA.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0