Sömn, jag kräver ingen sömn.

Livet är skitintressant! Jag snackar knappt med min engelska lärare på engelskan, om det verkligen inte behövs. Jag irriterar Klasis mycket väl medvetet genom att svära så ofta jag kan när jag pratar. Jag tar mej igenom glosor, frost, hunger, ännu mer prov, och försöker hålla psyket sansat. Jag blev godkänd på biologin, VG på det. Nu innan lovet är det engelska prov, som jag nästan kommer få underkänt på bara för att ICE och jag hatar varandra så äckligt mycket. Och så spanska prov. Efter lovet är det dags för matte prov också. Igen. Vad tar en viktig del av mitt liv vägen egentligen?

Amanda och jag har spelat lite idag och blonderat håret på hennes söta moder! Kollat gamla kort från det kära nittiotalet som vi bara fick erfara ynka fyra, ganska medvetslösa år av.
Nu säger jag godnatt. På er. Men inte mej själv. Hä. Hä.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0