some kind of freak,



Det stör mej att mina värmda bullar med smör på, ser ut som fula bajskorvar på bilden.

Jag tog ett stort steg inatt. Jag har tidigare haft som en slags rädsla för facebook. But all the young dudes, I faced it. Nu har jag skiten. Ja, det har jag. Nu är jag en av de andra nollorna. Fjollorna. Fjollis. Hähä.
På tal om fjolligt, jag ska läsa i den där gudsförgätna boken nu igen. Jag är på sidan sjuttioett, och nästa måndag ska jag vara på hundratrettiosju. Fy helvete. Jag kan verkligen se min "fritid" brinna sönder till svart hemsk aska. Det svider. Det svider så hårt.

Det är typ trehundra minusgrader ute, så jag fryser. Funderar på att ta ett jävligt varmt gött bad. Men jag måste klämma in att läsa lite i bokfan någon gång. Och Schven tar upp mycket tid. Och det är rätt omöjligt för mej att både läsa, och spela. Men så känns det så äckligt klassisk, ni vet. Att ligga i ett bad, och läsa. Jag lär ju bli mördad liksom.

Fuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0