Någonting utöver det vanliga.

Hedvwig, B, jag och två av Amandas systrar klädde ut oss litegrann. Att vara utklädd till stekare/fjortis/blondin var det mest ansträngande jag varit med om på länge tror jag. Och till slut längtade jag verkligen efter att få bli mej själv igen. Fick t om kommentarer om att jag skulle satsa på att färga håret blont, och en del kände till en början inte ens igen mej. Det var, eller är liksom inte min grej riktigt. Men slutsatsen är att blondiner har fanimej inte roligare, folk har roligt åt dom, och i helvete heller att jag färgar mitt hår blont!









PEACE / LOVE

Kommentarer
Postat av: amanda

eey, tryck inte ner mig :(

2010-10-31 @ 16:57:05
URL: http://tevebord.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0