Min hud är vit under mitt armbandsur.

Elli ringde för en stund sen, och jag hade inte klätt på mej då. Och har fortfarande inte gjort. Gäspat har jag gjort också. Som fan. Kissnödig är jag. Som fan. Och så har jag drömt en massa lustigt skit, mardrömmar faktiskt. Ormar som har bitit mej, och förföljt mej hem, och så blev min cykel stulen. Och då blev jag riktigt förbannad. Och om någon konstig familjehistoria som jag egentligen aldrig riktigt fattade. Det var som en skräckfilm.

Och så när jag vaknade idag, kändes gårdagen rätt overklig på något sätt. Det är så sjukt alltihopa. Om två veckor ska vi spela in nytt, fast med fullt band. Då SKA gitarren vara fixad, och trummorna stämda, och så ska förhoppningsvis pedalen vara lagad också. Nästan i alla fall. Ingen bas än så länge, men det re'r sig ändå. Så på lovet måste nya låtar övas in! Så det är förmodligen det jag kommer syssla med nu. Vissa stunder i livet är väldigt fina.

Den här låten passar jävligt bra idag tycker jag!



PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0