let's get rid of old remorse,

Ärligt, jag känner mej nästan som en sån där äcklig top model tönt. En sån som sitter och tjuter medan hon ser saxen flöda runt i hennes hår. Men, jag har inte tjutit. "Jag vill behålla längden så mycket som möjligt", sa jag. Jag hade lite längre än tuttarna innan. Och nu. Typ mitt på tuttarna. Jag är inte ful, men mitt jävla hår som jag sparat sen jag var elva år för helvete! Tidigare har jag varit rädd för att göra en sån där sidecut. Men nu har jag dvärglångt hår, så då är det bara lika bra att köra på. Fast, dom omkring mej säger att det inte är så kort. Men joooooooooooooooho då. Det tycker jag i alla fall. Ah mitt hår. Det finns ju en låt som handlar om att diamanter är en tjejs bästa vän. Fuck no, it's the freaking hair dude! Men jag sörjer inte så mycket...

Ehm. På no provet som var idag skulle jag skriva analöppning. Jag visste inte riktigt om det ordet just då, så jag skrev: Där bajset kommer ut! Andra skrev rövhål, och skithål. Jag som verkligen vet hur man kan vulgära till det, tänkte att jag skulle verka lite smart, och skriva något lite mer finare. Med klass va. Så fan heller.

Annars ikväll så har jag spelat. Dock inte med B ikväll. Hon var tvungen att göra en sak va. Så det var jag, Albin, och en människa, en man, på bas. Hans namn törs jag inte nämna. Han är döden. Känner han i princip inte ett piss eller något. Och så säger dom som är proffs på sina instrument, att jag ska spela något bara. Och jag kände mej rätt dålig. Men vafan ska jag göra liksom? Det var lika bra att köra på, och det var gött! Gött som fan faktiskt! En annan känsla som är riktigt go är när folk tittar in. Och så ser dom alla därinne. Och så mej, på gitarr. "Ofta en tjej spelar gitarr sådär!". Typ. Man ser det i deras blickar liksom. Det är så jävla kul.

En annan go känsla är att provena är slut för två veckor framåt, och jag får sova imorgon. Jag behöver inte gå upp tidigt. Jag kan ligga i min varma säng. Så orgrasmiskt skönt.

Ååååååhååååå, NU KOMMER JAG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0