du är en förebild, agera smart

Aeeeeeeeeee. Läsa bok? Jag? HA HA HA ...



Läsa. Bok. På. Min. "Fria". Tid. Öööööööööhöööeeeeee! Jag är på sidan tjugosex, och ska på måndag vara på sjuttio. Varför kan det inte vara som förr liksom? En kvart om dagen! Man läste en kvart om dagen, och så fick föräldrarna skriva på ett papper om man läste dåligt eller bra. Det var fanimej bättre förr! Jag lär få spendera timmar! Mina "lediga" timmar.

I alla fall. Den här dagen började inte bra. Jag hade skönt i min säng, och låg så länge det var möjligt. Sen bråttom upp och hålla på. Knyta skorna gick inte för jag var bajsstressad, och snörena hade blivit invalida under natten. Och så är det en sån här ful dag. Då man bara känner sig allmänt ful. Därför tog jag en tröja med liknande polotröjkrage och gömde mej i. Har känt mej en aning vrång också. Hmm.. Fast nöjd och glad blev jag när jag blev godkänd på matten! Godkänt var sjutton, jag fick tjugofyra! Lättad som fääääään ska jag säga!

Nämen helvete. Jag vill inte bara sitta vid datorn. Jag är en jobbig fet gris nu, haha. Men jag ska ut sen. Ja det blir bra. Fan vad tråkigt liv jag har.
Men det blir ju bra sen...

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0