i det svarta tog jag mej tid,

Det här med att dra hem och somna i soffan, börjar bli en vana. En sån där otroligt jävla nyttig och god vana vill jag säga faktiskt! Just nu sover min fot, jag är rätt nyvaken och glad! Den sista lektionen idag bestod bara av ett slags härj som bara blir när man har för slappa lärare, och är väldigt trött och uttråkad. Jag är en elak jävel och berättar inte så mycket mer än att jag skrattat så mycket att jag nästan gjort ner mej.

En annan retsam sak som hänt idag när My och jag cyklade hem var att vi såg Klasis komma gåendes. Våra blickar fastnade direkt på den ena kassen han hade i ena näven. Oh yes, systemets goda saft! Man märkte nästan på han att han skämdes lite, för det var nästan som att han inte ville hälsa, haha! Men som dom goa friska nykterister My och jag är, drog vi till med ett redigt HEJ! Nä, det är klart han ska få supa lite. Faktiskt en vitamin som går direkt till blodet förstår ni. Mycket viktig information det här!

Förresten har jag fått något slags "award" av outwitter. Är för sliten för att riktigt förstå meningen med det, men det är la bara att köra på! Jag ska lista tre saker som ligger mej hett om kroppens viktigaste muskel, hjärtat!

1. Musik.
2. Min soffa.
3. Schven, det är någon slags hatkärlek det där ändå.

Jag har ingen direkt att ge en sån här till. Eller jo, okej. Alla ni som har bajsat idag kan få ett award från mej. Eller något.

Jag ska spela med Amanda och Albin sen. Det är en sån här Mmmmmmmmmmmmmmmmm känsla ni vet.
Jag måste vakna. Jag får väl duscha då.




PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0