I can cut you into pieces.

Det här börjar bli en jobbig vana.

låt: Mean - P!nk.
frisyr: blanding av nyduschat hår, och knullrufs.
smink: Inget.
klädsel: Några konstiga byxor som jag egentligen inte vet hur man ska se ut i, en vit och röd randig stickad tröja.
planer: Sova skönt.
vill ha: Lov.
saknad: Dom gamla tiderna i sjuan.
tråkigaste: Att man blir trött om man inte sover.
finaste: Musik.
kram: Pappa. 
humör: Likgiltig.
mående: Fundersam.
borde: Gå och lägga mej tidigt för en gångs skull.
parfym: Ingen.
bästa: Att titta igenom gamla brev som jag och en tjej jag tappat kontakten med skrivit till varandra.
längtan: Lov.
kärlek: Låtar som man kan känna igen sig i.
skratt: Mamma, jag och Robert flummade.
tanke: Tänk när snön kommer.
irritationsobjekt: När mamma frågar samma saker flera gånger.
smycke: Inget.
just nu: Ska jag lägga mej i sängen, låta ljusen brinna ut och spela gitarr.
önskan: Att alla prov blev uppskjutna för alltid, all evighet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den önskan är du ju inte ensam om iallafall.

2010-10-18 @ 15:21:00
Postat av: Anonym

vikken tjej?? :)<3

2010-10-20 @ 17:08:10

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0