havsblå blodsprängda ögon,



Idag har jag haft intressanta dispyter med flera lärare. Jag spelade Ramones i hela det neonrosa huset på Råggatan, och gjorde en fin liten gullig, och troligtvis god kladdkaka. Håhå, ibland är det gött att vara ensam!
Mamma var nära på att få en hjärtattack när hon kom hem. Det var inte "oljudet", då hon syftar på Ramones, det var inte att jag var lika svartklädd som alltid, det var inte att jag bakat. Jo, för jag satt där och läste den där boken. Jag läste en bok. "LÄSER DU EN BOK!?!??", sa hon förvånat. Jag försvarade mej jävligt snabbt med att jag blivit tvingad och aldrig skulle göra något sånt äckligt tråkigt i mitt liv någonsin. Då kände hon igen mej igen.

Annars har jag inte mycket att yttra mej om. Ska se hur jag ser ut i mitt hår, och åtgärda det. Och sen vidare för att spela med B senare ikväll. Förresten så spelade Robert och jag det klassiska spelet Plockepinn förut. Det suger verkligen när det blir lika! Jag förlorar fan hellre!

Och så har jag hört att Kent kommer med något nytt på torsdag. Mmmmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0