andas här tillsammans med mej,

Är det inte jävligt sinnesbefriande att somna på soffan, och vakna upp i ett lugn. Med ett hår som blivit väldigt lent och rufsigt och bara så mysigt att man vill gosa med det? Det tycker jag.

Särskilt när jag ogillat den här dagen rätt hårt. Lång äckel dag i skolan. Skjut mej. Bara nästa vecka också, sen är det en massa prov igen. Man hinner egentligen inte riktigt återhämta sig ordentligt. Men hälsan bryr sig ingen om där inte. Endast prestationen i skolarbetet. Som för mej varit relativt dålig idag, då jag varit trött och smått irriterad på folk som förlitar sig på en, och tar en för givet. Tänk så underbart det är att ha ett fint litet hem att komma hem till då.

Mamma har varit och rotat bort alla saker i mitt rum. Fast hon skulle nog kalla det "städning". Men städning för mej är inte att stoppa undan alla min skivor så jag inte vet vart alla  är. Jag ska rufsa till håret lite mer för bättre sinnesstämning, och så ska jag plocka fram dom. Slutligen måste jag plocka fram den där boken jag läste häromdagen också. Och läsa. Bara tjugo sidor till, sen är jag färdig. Ska bli skönt.

Angående kommentaren på det tidigare inlägget, ja okända söta människa, jag har plockat ihop den texten själv.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack tack tack! Det är sånt jag vill bidra till så tack!

2010-10-07 @ 07:46:52
URL: http://dearjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0