And so the rain keeps falling down on us.

Vad ska jag säga om gårkvällen? För att jämföra med vad fredagar brukar bestå av var den nog rätt åt helvete misslyckad. Men för all del, det var okej. Det känns bara lite weird att dra hem till sin gamla fröken och tjåka liksom. Om inte rätt gay faktiskt.

Nu är det bara en vecka kvar och sen är det jävligt efterlängtade höstlovet här! Den veckan kommer kännas som ett sista slag i skrevet för några dagar. Jag fattar fan inte hur stora oddsen är att spanska provet, och den där förbannade biologi uppgiften ska lämnas in på samma jäkla dag. Onsdag. Det ska bli obeskrivligt skönt att ha det gjort sen. Men det stör mej väldigt mycket att det är matte prov igen när vi börjar. Nä men vafan, nu ska jag tänka i nuet. Den här dagen är som gjord för att vara en pluggdag. Det finns ingen sol som lockar, det bara regnar. Bra för mej. Jag som ska leka spanjor... Om jag är tillräckligt trovärdig ska jag belöna mej själv med en stor jävla dricka, antingen cola eller fanta lemon, och typ godis eller något. Och mysa med mej själv. Mysa med mej själv. Mysa med mej själv. Endast mysa med mej själv.

Klicka och lyssna.




Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0