This town kills you when you are young.

Jag har en enorm jävla hunger. Och det kvittar vad, och hur mycket jag än äter, den går inte över! Maten i skolan idag bestod av en gryta som jag tyckte smakade gammal brunstig getmjölk. Den innehöll rotfrukter. Förmodligen för nyttigt för en sån som jag. Men till min räddning fick vi stora långa feta korvar också! Det åt jag, och det höll mej uppe! Jag har haft matteprov också, och det gick både bra och käpprakt åt helvetet.
Jag är fortfarande lika trött, om ni ville veta. Jag är illa tvungen att läsa glosor, men sen ska jag bada. Det ska bli så otroligt jäkla skönt! Och så ska jag vräka i mej skit från Frasses. Jag vet inte om ni stadsbor som läser detta riktigt vet vad det är. Det är som McDonalds och sådär. Fast antingen godare, eller äckligare. I Ödeshög är det särklass på allt, en dålig särklass. Alla andra fick Max, Burger King och McDonalds. Vad fick vi? Jo, Frasses. Men det duger lika bra det också!

Här har ni en rätt bra gjord video om hur det är här jag bor.



Och det är verkligen såhär det är!
En massa pensionärer överallt! Några pundare/alkisar/knarkare, fast dom är inte med lika mycket som dom borde. Det enda vi har är naturen som ändå är alldeles nergasad av alla tonårspojkar här med pojkighet i blodet, och ägare till epa traktorer. Kolla bara när den där tjejen har trettio sekunder på sig, att säga vad Ödeshög har att erbjuda. Trettio sekunder är t om med för lång tid. För det finns inte ett piss. Det enda vi har att kännas oss präktiga över, är Klaes Ingesson.
Och när dom filmar över ica och det, där har ni "bynn". Man säger oftast "bynn" till hela Ödeshög, men där är själva kärnan eller hur man ska säga. Det är "bynn-bynn". Och dit kommer det en buss på fredagkvällar vid tio, i kristet syfte, som ger folk bullar och läsk och skit. Det är dit alla tragiska ungdomar brukar gå i uttråkelse. Som jag. Och så kommer dom som har hand om bussjäveln och tvingar på en en massa kristet snack. En gång kritiserade en gubbe min tröja för att det var en dödskalle på den. Och så har han tjatat om att Jesus har uppstått. Konstigt bara att inte en jävel sett han. Det är Ödeshög det.

This town kills you when you are young

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0