So damn disgraced.

Jag var fan sen imorse. Satt på toa och sket lite för länge... det resulterade i en vit strumpa, och en vit med gröna ränder på. En väldigt hektiskt promenad i slasket till My, nerskvätt av bil. Och en öppen gylf. Inget att äta heller. Så jag köpte mej en macka på caféet i skolan. Lyset.
Jag är så otroligt jävla förbannat trött. Försöker peppa lite. Albin, Amanda och jag ska spela in med Jenny ikväll. Om nu trummorna är stämda, och gitarren är fixad. Tyvärr tvivlar jag på det. Men jag ska peppa upp mej med musik och köra så in i helvetes fan! Och så ska vi vara med Elli, My och Hedvwig. Hoppas bara att vi hinner!

Nä jag har inte tid mer det här, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0