Rätt orginell, ja det var vad man sa.

Ibland funderar jag över vad som skulle hända, (om det skulle hända så mycket), om någon lärare som jag har skulle hitta hit. Det har hänt, men det är lärare med sinne för humor också. Det är sällsynt. Fast det är klart, dom ohumoristiska är ju troligen och förhoppningsvis inte så insatta i det här med data. Väldigt förhoppningsvis hittar åtminstone inte en mystisk kort liten östegöte som har sjuka humörsvängningar som gillar att spika och sånt hit, inte heller en skånsk lite över medelåldern (?) kvinna hit, som säkert var en riktigt snygg brutta förr som alla ville sätta på och lyssna på Eurythmics samtidigt. Och inte en gammal avdankad fotbollstränare (eller vad hon var) med klimakterieproblem, som anser att den som inte yttrar sig enligt engelsk språk är rätt körd när det gäller betygen. Och som har något jävla problem med mej, men ändå gett mej ett fint MVG.

Nu ska jag faktiskt läsa i boken jag köpte i Stockholm. Dyngkåt och hur helig som helst, eller vad den hette. Måste bara tillägga att just för en vecka sen nu, hade jag så otroligt roligt. Jag som egentligen inte är något för energidrycker testade rätt många. Men äckligast var Rockstar. Jag kan inte för mitt liv förstå det, men tanke på vem jag är ni vet. Skitsamma, roligt som fan hade vi. Och det kan jag leva på länge!

Godnatt och dra åt helvete gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0