Paperbag writer,

Var trött äcklig och flötig så jag duschade och gick och la mej en stund. Har varit lite off, stör mej på spelningen än. Instrumentena stämde om sig för det var så kallt och allas fingrar förutom Amandas gick sönder. Dagen innan när vi var hemma hos Richard och spelade, lät det så jävla bra. Så grymt jävla bra. Det kändes liksom inte rättvist. Men så såg jag på en tjej i min klass blogg, att hon tyckte vi var asbra. Så nu känner jag mej lite bättre till mods faktiskt. Men om hon tyckte det var asbra, tänk då hur jäkla outstanding det hade varit om det hade låtit precis som hemma hos Richard. Jag ska bita på det ett tag till, och så försöka svälja det. Det ska faktiskt bli skit spännande och roligt att spela in. Och så är nästa spelning Jenny fixar inomhus, och det kommer nog bli mycket mycket bättre. Och om någon tyckte att det vi gjorde i lördags var asbra, då kommer det fan bli så bra så, ja så kungen skiter i byxorna.

Billy Joel – Vienna


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0