Jag gav aldrig upp dej när du försvann.



Klart som fan att det är jag med conversen. Mitt i vintern, som kom idag tror jag. Jag måste ha nya skor faktiskt.
Idag har jag bakat negerbollar med Melinda, Hedvwig och My. Det var gött, och jag åt för många. Så jag blev bajsnödig. Och så satt jag i min egen ensamhet hemma och bajsade. Och så kom Elinor, som nu sitter här bredvid. Vi kommer väl sitta här och spendera kvällen med varandra. Och jag ska sitta och prata förstående, även fast jag gör glosor, eller duschar. Eftersom pappa är i Götet och lär sig hur man gör den här ni vet "Clear" när man tar någon elektrisk grej och trycker den mot någon som har hjärtstillestånd. Eller något. Och Robert tränar småbarn i innebandy, och sen ska han själv träna. Så ja. Inte fan gör det något med lite sällskap inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0