I'm not saying it was your fault,

Det kommer bli en jobbig vecka det här. Fullt med äckliga glosor, läxförhör på biologi som jag inte ens vet vad det handlar om, folk som säkert vill träna inför volleybollen, komma på något att klä ut sig till på volleybollen (något förslag?), musiken, repa, försöka hinna med att vara med My och Hedvwig och alla. Jag har inte tillräckligt med tid att spendera med alla, och det gör mej lite seg nu såhär i november.
Förresten så tror jag vi ska repa nu igen, i eftermiddag. Det ska bli skitkul att träffa alla igen och sådär, men jag vill liksom inte förlora någon. Pga att jag lägger tid på en specifik sak. Men jag har underbara, förjävla fina underbara vänner som stöttar och förstår. Jag älskar er jättemycket, jag kan aldrig tacka er. Puss.


Kommentarer
Postat av: - hedvwig the cool one

jag älskar dig mandis ♥

2010-11-21 @ 19:54:13
Postat av: a

jag älskar dig oxå ♥♥

2010-11-21 @ 23:03:41

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0