goodnight, travel well

Tandläkardags idag då va.

Men när vi kommer in, och hon den dära frågar vad mitt namn är så finns inte min tid. Men inte fan hade vi fått något återbud eller vad det heter. Så, helt i onödan hade pappa och jag åkt till Motala. Jag blev jävligt sur. Hon i receptionen fick nog dåligt samvete. Som kompensation för bensinpengar fick jag tandkräm, någon spegel att kolla tänderna med, fyra tandborstar (!), tandstickor också, som såg jävligt otäcka ut. Och så fick jag en ny tid. För onödigt snack, och tandställningsinsättning. Den tjugoförste. Jag kommer säkerligen missa julshowen då alla pundare på skolan gör bort sig totalt! Tre dagar innan julafton också, jag kommer få sitta där med havrevälling eller något. Jag är inte speciellt förtjust i julmat i vilket fall som helst, men ändå. Tänk prinskorven och köttbullarna. Grymma jälva sadist värld.

Fast det var inte rikitgt slut där. Pappa och jag tröståt på Burger King, och så trösthandlade vi på Ö&B. Där hittade jag en Ebba Grön skiva som såklart införskaffades. Så det slutade rätt gott i alla fall.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0