Girigt folk, jag förbannar dom.

Här sitter jag, och lyssnar på Petter. Konstigt nog. Hmmm.. Fast låten längesen är fan inte så dålig alltså. Fast jag är ingen rap/hiphop människa. Men lite fixar jag faktiskt. Kan vara för att jag känner igen mej lite i den låten. Men aldrig sånt där negerdunk som vi indiefolk kallar det. Anledningen egentligen till att jag lyssnar på han just nu, är för att jag såg på det där programmet på fyran som han är med på, med mamma och pappa. Och det var Petters dag, idag. Och han var faktiskt rätt intressant. Så jag fastnade.

Jag sitter och kollar på saker man kan klä ut sig till. Nä, jag hade inte tänkt klä ut mej lite random sådär, men ända sen jag var sex år, och började skolan började man också tänka på vad man ska vara på muck. En del kallar det "parad", men vi säger "muck". Man klär ut sig och går runt och skriker och härjar litegrann. Då när jag var sex, ville jag klä ut mej till Ariel. Lilla sjöjungfrun ni vet. På senare år har jag funderat på Marylin Monroe, fast då måste man vara klockren. Laura Craft är rätt häftigt också, fast det är en klassiker. Man vill ju inte heller vara något som nästan alla redan varit. Eh vafan, jag går i åttan. Vi tar det om ett tag istället.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0