Ett ord som kändes bekant på något sätt.

Jag och Robert sitter och lyssnar på Nightwish och The Darkness, och svullar ostbågar. Jag vaknade för runt en timme sen. Den här dagen har varit pain, riktigt jävla pain! Fast en rolig sådan... Kort och gott, Sanna ställde smörpaketet på en platta som var på när vi hade hemkunskap. Och den började nästan brinna. Som tur var hade vi en liten ginger som heter Henrik idag, som vikarie. Och han märkte inget. Och då behövde vi inget säga heller.
Jag är verkligen helt jävla slutkörd. Har jobbat som en jude idag i skolan. Och jag har inte somnat förrän runt ett varje natt. Så det enda jag hade i huvudet idag, (förutom mat och att jag var bajsnödig), var att få komma hem och sova. Och det gjorde jag. Så. Jävla. Grovt. Djupt.

Jag vet att jag har lagt ut den här flera gånger. Jag kommer fortsätta. Tycker hon är så, det är så fint. Jag pratade med henne för ett tag sen, och hon hade åkt ut under slutaudition. Och i efterhand kände hon att det ändå var bra. Hon var för ung. Och hon lovade mej att hon skulle sätta igång snart.



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0