Drifting apart.

Hej alla äckliga moderater och dom fina och känsliga individerna!

Lysingskolan som jag är rätt fast på, har bytt ut dom kära ordinära tallrikarna som, ja dom flesta i alla fall, äter på. De har blivit utbytta mot fula äckliga fattiga plasttallrikar. Plast. Plast. Plast!!! Anledningen är att dom som jobbar i disken, som vi fint kallar mattanter (tjurkossor) inte fixar ljudet ifrån dom. Visst fine, synd om er. Och jag vet hur det är med nedsatt hörsel, men när jag ska sitta och skriva en deckare på svenskan kan inte jag säga "Eh fan vad ont jag får i fingrarna och händerna av att skriva, ge mej en dator någon?" Och till alla våras skräck i åtta a, så har nu borden och stolarna blivit utbytta mot nya. Och det är ingen som ens vill ha nya, alla tycker att dom gamla var bäst! Där har vi ännu en onödig investering.

Annars har jag nog inte så mycket inressant att yttra mej om. My, Amanda och jag diskuterade oerhört extrema saker på matten idag. Längden på penisar, och hur man räknar ut arean av en vagina. Nu när jag ändå nämnt det där sista ordet, så måste jag bara säga att jag tycker att det låter som ett vanligt svensk namn! Varje gång jag hör det, tänker jag på det. Inte för att jag gör det så ofta då kanske..

Här har ni en vanlig måltid fisk i skolan. Ser väldigt frestande ut, faktiskt. Fyllig sås och sådära...



PEACE va


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0