Dressed for success.

Jo, okej. Mitt glädjerus har nog lugnat ner sig lite. Det har nog utvecklat sig till en jävla stor pepp känsla, och längtan tror jag. Amanda och jag, och några som vi inte riktigt bekantat oss med än, ska spela. Live. Som ett band liksom. Egentligen är det väl inte inte stort, det är en julmarknad den tjugosjunde här i Bynn. Men det är typ det största som händer här, så det lär vara rätt mycket folk. Det är även då Ödeshögs Lucia utses. Och dom vi ska spela med, kan liksom sin grej rätt jäkla bra skulle jag kunna tro. Så det kommer bli så jäkla gött, och så äckligt roligt! Sen kommer det vara ett annat bra band till också tror jag. Och kanske fler som jag inte vet om. Jag är så jävla taggad! Så vi ska väl träffas någon gång snart och spela ihop oss lite.





Och Amanda var namnet på båda själarna. Den första Amandan spelar gitarr, och den andra sjunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0