What comes around, goes around.

Assooww <33 tieep sorrry mina cuties läsare! Jah har jue tiep vart sämst i hela fjortis eliten när det gällerw att blogga tieep!! <33

Ja. Or not.

Alla mår dåligt nu för tiden. All skit händer samtidigt! Det är bajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsBAJS! Pontus har gjort slut med B, Hedvwigs hund Toddy mår inte bra, Mysis mamma har lunginflammation... Jag vill slå sönder Marcus. Jag vet dock inte vad Melinda har för problem... Det är väl bara att fråga!

Det var ju så himla gött när man var liten! Då tjöt man syndafloder för att ens bratz docka började tappa håret, typ. Sånna småsaker. Nu fan.. Oroar man sig för att få aids. Nästan.

Jajaja. Tydligen (bara sådär), kommer jag förmodligen stå på bynn på lördag och sälja en jävla massa kakor. För det är ju så med 7A, att ingen vill göra nånting. Så, vi gör det när vi snart ska sluta. Vad är det? Fyra veckor kvar på söndag?

Men, det värsta har jag inte nämnt... Det är orienteringsdag på torsdag. H. E. L. V. E. T. E ! Jag ska ärligt erkänna, att jag är lika dålig på det, som en människa som har svår dyselexi! På riktigt. Som tur är, är det inte så allvarligt nu i 7:an, så jag Mysi och Melinda får göra så gott vi kan tillsammans! Fast... Vi kommer dö.

Jag har spanska som fan. Jag är körd. My och satt och översatte speciella meningar idag. Typ som: Du hatar dej själv så mycket, att du trampar ner på andra för att känna dej bättre.

Get fucked.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0